28 oktober 2008

TISDAG


Jag är så glad att jag får ca 6-7 timmars sömn per natt nu, jätte skönt!
Igår när jag kom hem hade jag fått min nya tid för DT ( Röntgen ) som blir den 11/10. Känns bra för då hinner jag få svaren innan resan. Samtidigt som det kommer en ny väntan, oro, ångest m m och man vänjer sig aldrig vid det.
Vid gårdagens samtal hos kurator S pratade vi just om det, men även om att eftersom jag mår så pass bra nu så borde det inte kommit mera!??? Men de e ju ingen säkerhet. Jag ska oxå försöka leva för dagen ( hur man nu gör det ) kanske som jag gör ( hittar på saker ) när man mår bra!
Idag har Melli träffat kurator S, känns jätte skönt så hon får prata av sig!
Jag tog en lugn och skön fm, pratade med boksyster och begav mig sen ut i regnet till yogan. Nu e jag såld igen............musiken, rörelserna och harmonin. Imorgon ska jag & P gå på morgon yoga 07 + frukost på SATS, mysigt!!!
Huvudvärken håller i sig om något mindre idag, ligger med tända ljus och stora koppen te i soffan nu och ska kolla på "mama mia filmen".
Ikväll ska vi till P och ha en "hejdå" fika för Jie som flyttar till New York på söndag.

5 kommentarer:

Kockis. sa...

Bra med en röntgentid så du hinner få svaren innan resan... Att vänta och inte veta är värre än att kunna 'fejsa' (tycker iaf jag *L*) Låter skönt med lite yoga på morgonkvisten, har faktiskt aldrig testat! Ta hand om dig och familjen Kram Kockis

Anonym sa...

Trevligt att ha er här :-)

Spännande med yoga imorgon. Hoppas på god frukost!

KRAM

Sus sa...

Härligt med yoga på morgonen! Det är då den är som bäst!

Jag frågade mannen här hemma om receptet och han hade visst gjort en vanlig chokladkaka recept i 7 sorters kakor och sedan blandat i fazers blåa chokladkaka i den! Den var fantastiskt god! Har du den receptboken?

Kram Sus

Anonym sa...

Kikar in och skickar en KRAM!!!

Anonym sa...

Usch vad jobbigt! Svårt att förtränga alltihopa, så ångest är en daglig ingridiens i ditt liv förstår jag... Håller tummar & tår, att röntgen går jättebra, så att du reser med lite mindre oro i alla fall.... Kramiz M