25 oktober 2008

FREDAG NATT






Nyss hemkommen från lill prinsens familj. Och kl är 03.03 helt otroligt varit vaken sen 04 imorse och känner mig inte ens trött.
Dagen började i allafall med en snabbis på Ikea, hittade de jag skulle ha och brassade sen raka vägen till Vällingby för lite fotografering under rönnbären ( haha ). Sen åt Pastor P, boksyster och jag en tidig lunch och avslutade kapitlet för boken. Mycket djupa samtal och funderingar togs upp. Efteråt gick jag och boksyster till ett riktigt konditori och fikade samt pratade bokprojekt. Sprang även på fotografens fru som vi fick bli smakråd åt, kul att få ett ansikte på henne med! Tiden flög förbi ( som den alltid gör när vi träffas ) och jag styrde bilen till Nautilus. Där mötte jag upp brandis och tog ett fika-möte med M & J, mycket trevligt. Vidare därifrån till Ica för inköp av kvällens god saker och sista anhalten lill prinsen. Han växer så fort och jag e tok kär! L briljerade som vanligt med super god mat ( räkröra och ris ) och till efterrätt bärpaj med vaniljglass. MUMS! Sen kollade vi idol och avslutade med 7 an ( kortspel ) som L vann och brandis förlorade så han bjuder på middag nästa gång!! En sån lyckad dag förrutom magkatarr så mår jag så bra! Och att få umgås med goda vänner och min lill prins är LYCKA! Henry hade haft trevligt på sitt håll och sov som en stock när jag kom hem, ska nog krypa ner till honom nu. Imorgon väntar ju nya äventyr! Natti Natti!






























Inga kommentarer: