18 oktober 2008

LÖRDAG



Gårdags kvällen blev ju inte så lång för mig som varit uppe sen 05. KL 21 sov jag som en liten gris i soffan, inte så kul men men. Låg i allafall kvar i soffan och sov medans Henry fick zappa bäst han ville, tjejerna somnade oxå fort ofta trötta på en fredag. Vaknade därför utsövd kl 07.30 och gick då upp och läste. Jag bara älskar lugna mornar när man kan tända ljus och softa. Sen sitta länge vid frukostbordet och ha mycket gott att välja på till frukost! Efteråt bar det av till Nautilus för Body Pump 60 min, Henry körde sitt och Melinda var ute i parken och lekte. Det gick mycket lättare denna gång känns att man blir starkare för varje gång, och jag bara njuter så.... M ska oxå köpa kort där, kul för det är alltid roligare ju fler man är. Jag gillar verkligen att jag & Henry tränar tillsammans, känns så sportigt. Jag hoppas verkligen att jag får ha kvar min ork så jag kan fortsätta bygga upp min kropp, men man vet ju aldrig därför känns det extra viktigt att ta tillvara på när man mår bra! Jag har mått bra förrutom lite magkatarr men fick ju tabletter mot det oxå! Hade lovat Melinda att köpa nya skor så det fick bli lite shopping på em, men tycker inte om att gå i butiker, mycket folk och trängsel.....blää. Hittade ett par som inte va det minsta praktiska utan med en liten klack och inte varma för 5 öre men dom skulle hon minsann ha! Nåja 249kr var väl helt överkomligt.

Nu ska vi över till våran granne som lagat iransk mat, Melli leker med deras dotter och vi umgicks mycket för ett år sedan. Men tappade varandra på vägen men nu blir det middag i allafall. Trevligt!

3 kommentarer:

Anonym sa...

wow va duktig du är som kommer iväg på träningen.
typiskt ungar att köpa opraktiska skor så gör min 15åring jämt.
sen står de å stampar å fryser i sina snygga skor;O)
gonatt

Anonym sa...

Åh vad duktig du är som tränar så, jag önskar att jag hade modet (och lusten kanske) att gå iväg och träna på riktigt, tror jag skulle behöva det med min taskiga rygg och nacke samt urusla kondition...

Ha en bra söndag!!

Anonym sa...

ville bara titta in å säga gokväll:O)