25 oktober 2008

LÖRDAG







Somnade fort inatt och vaknade inte förrän 09.13. Det fick bli en snabb frukost då jag skulle iväg och pumpa. Träningsgalna P hämtade mig och vi mötte upp fotografen utanför Nautilus. Jag och P konstaterade att vi är nöjda och glada över att vi båda nu är instruktörer och får glädjen att sprida vidare våran passion för träning! U sprang runt och fotade medans jag försökte klara av dagens pass som var extra tungt, men sååå roligt. Musiken är ju A & O i att man kämpar på så och får en sån adrealin kick! Hoppas bilderna blir bra då jag aldrig blir bra på bild!
Efteråt åkte vi vidare till MY HOME på sturegatan ( inredningsbutik min favvo ) och köpte 30års present till J. Vi ska ju dit ikväll på 30års party. Dom har så mycket fint och vi hittade nått vi båda var överens om, hoppas även J gillar det. Nu ska jag hoppa i badet sen blir det lite EM sömn så jag orkar en hel kväll igen!








3 kommentarer:

Sus sa...

Tjena!

Åh jag vill också pumpa! Men jag har inte haft möjligheten att åka på något pass ännu då jag har haft annat de dagarna de kör pump på!

Men det är bra träning, men jag har ju kört i gång med styrketräningen så det blir nog bra med det!

Ha en härlig lördag!

Kram Sus

Anonym sa...

Ja vännen

Det var härligt att pumpa ihop. Så roligt att vi har det intresset varmt om hjärtat båda två...

KRAMIS

Anonym sa...

Åh där skulle jag kunna knalla omkring hela dagen tycker jag det ser ut som :)