9 januari 2009

FREDAGKVÄLL

Ha ha inte funkar de att ens försöka sätta bilderna i ordning när man e helt trött och vimsig som jag är!!! Nåja kvällens efterrätt som bestod av äppelpaj med vaniljglass i kolasås. Mycket smarrigt! Vissa andra tog en bananbåt som innehöll banan och kulor med kolasås. Såg smarrigt ut de me!

Den rykande heta äppelpajen i kolasås med en klick vanilj glass!


Huvudrätten bestod av smörfrästa scampi med mörad välgrillad biff, aioli och bearniesesås. Till det en ljummen potatispure med hummerbitar i. Jättegott!
Här sitter vi hela sällskapet, en blandad kompott men en lyckad sådan! Hade mycket trevligt med våra samtals ämnen om livets viktiga frågor......




Nu väntar sängen, har fått må hyfsat idag!
Tack för alla goa kommentarer, det känns stöttande!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken god middag! Riktigt kurrar i magen när man ser bilderna. Det är du verkligen värd!

Förstår att planeringen är jobbig och att det känns overkligt och konstigt, men det du gör är så otroligt starkt.
Många kramar till er.

Anonym sa...

Ojoj vad gott det där såg ut. Hej föresten. Maria heter jag och besöker din blogg för första gången idag. Vet egentligen inte vad jag ska säga eller skriva, men jag känner verkligen med dig. Har ögnat igenom de flesta inlägg men ska läsa igenom allt lite närmare när jag har mer tid. Har lagt till dig bland mina favoriter och kommer följa dig i dina kamp. Du verkar vara en otroligt stark tjej så jag tror på dig. Många Kramar från Maria

Anonym sa...

Ojoj vad gott det där såg ut. Hej föresten. Maria heter jag och besöker din blogg för första gången idag. Vet egentligen inte vad jag ska säga eller skriva, men jag känner verkligen med dig. Har ögnat igenom de flesta inlägg men ska läsa igenom allt lite närmare när jag har mer tid. Har lagt till dig bland mina favoriter och kommer följa dig i dina kamp. Du verkar vara en otroligt stark tjej så jag tror på dig. Många Kramar från Maria

Anonym sa...

Oj, vilka rätter! Man blev ju faktiskt lite sugen nu... jag som har lite svårt med aptiten nu sedan flickorna dog... men gud, så mumsigt!

Ja, om jag kan upprätta en slags direkt kontakt med någon högre makt så skall jag definitivt lägga in FLERA ord för dig!

Det kändes som en skön tanke... att du kommer vara hos mina flickor... till och med min mammas mormor lever fortfarande så det är inte alltför många som jag "känner till" som finns i Himlen...

...men det är allt ett tag kvar, va? De busar och leker allt vad de kan så de har så roligt att de inte ens märker att tiden passerar... så ta du god tid på dig!

Tänker på dig också! Massor!

Anonym sa...

Gissa om man dreglar efter de bilderna! Såg väldigt mysigt och trevligt ut också! kram

Sabina sa...

Den där äppelpajen är SÅ himla god=) Smackar å dreglar=)