28 september 2008

SÖNDAG

Sköna söndag! Vi vaknade tidigt men det är bara skönt att ligga och dra sig. Sen en lång frukost på det. Kände mig pigg och började städa ur sommar kläder ur barnens garderober. Nöjd med insatsen tog vi oss ut på en promenad, vädret är ju underbart. Min första promenad på länge. Kom hem och var då trött så det blev vila i soffan medans Henry fixade Söndags brunchen. Kl 15 kom Mamma och hämtade mig, dax för familje sammankomsten. Vi har ju inte träffats alla på en gång på 8år. Självklart var det libanesisk mat för hela slanten ( pappa är ju därifrån ) Mycket skratt och prat om gamla minnen blev det. Fick även en försenad present av Stora syster. Flera timmar senare bryter vi upp. Lilla syster får ett samtal från sin gudmor ( en gammal vän till familjen ) som dessutom håller på med healing. Hon lovade mig att redan nästa vecka pröva. Jag är villig att pröva vad som helst just nu! Ska bli intressant. Väl hemma igen blir det film och mys, känner mig riktigt nöjd med min måbra helg. Nu redo att möta nästa veckas överraskningar......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej snygging! Låter som en helt fantastisk helg du haft! Ledsen att det inte blev någon båttur idag. Chaffören har legat inne hela dagen och hostat... jajaj men tycker vi gör ett nytt försöka igen nästa helg om vädret tillåter=) Saknar dig, vill träffa dig och det är snart!!!!!!!

fossilla sa...

Hej hej..Låter som du haft en fin helg. Här i UK har det varit helt ok också hela helgen.Solen uppe och mått rätt bra. Då får man omfamna livet.Ha en bra vecka. KRam Lena i UK

Anonym sa...

Skönt att kunna få va en hel familj ibland..Det saknar jag otroligt mycket!!!! Våran familj va så tajt, sen händer det, o allt blir inte som de en gång var!!Den här veckan hoppas vi bara på goda överraskningar!! ÅHH va sugen jag bev på Libanes mat!!!!Healing är nog toppen, kul o prova om inte annat go girl!! Hoppas jag får ringa i natt... Kram Lotta

Anonym sa...

Hej vännen...

Låter som om du/ni har haft en härlig helg... Håller tummarna för att det blir förlossningen för dig & väninnan i natt...Spännande =)!

Det var mysigt att ses i fredags...like always!! Kanske hinner vi med en liten fika i veckan oxå =)...

Tack för all sprudlande energi du sprider omkring dig & som smittar av sig till omgivningen....är bara att läsa alla kommentarer på bloggen..

Sköt om dig söta du & så hörs vi i början av veckan...

KRAAAM!!!!