20 september 2008

FREDAGKVÄLL

Hann precis till KS till 11, mötte Kuratorn S i dörren med läkaren G, dom hade visst haft ett litet snack innan. Jag gick själv in i allafall enligt önskemål från Läkaren G. Han hade väl inte så mycket att säga! Han hade inte fått några röntgen svar och sa bara att min kropp verkar klara av att ta emot Taxolen som är stark utan att få svåra biverkningar. Så vi kör vidare med det och det dröjer innan vi kan se om den hjälper. Sen pratade jag med sköterskorna om att få gå till en sån där make up kurs ifall håret åker av, sker ju efter 3 beh som är nästa vecka. Lika bra att vara förbered. Vidare till Kuratorn S för samtal, alltid lika skönt att prata av sig där om allt som händer och alla tankar man har och som vanligt springer klockan iväg. M hämtade upp mig och vi mötte upp Brandis vid Nautilus för en lunch, skönt ruschen var över så det var bara vi i hela restaurangen. Sen hämtade vi upp Melinda och åkte och shoppade lite kläder, hon blev hel nöjd! Men nu var jag helt slut så kom hem och slängde mig i soffan medans Henry lagade pizzan. Den var tunn och god som jag tycker om. Melinda lekte med Evelina och vi tog det lugnt.

Återigen tack för alla underbara, stärkande kommentarer känns skönt med erat stöd!!

Inga kommentarer: