25 december 2008

TORSDAG

Tomten kom med många julklappar till alla som varit snälla! Julia gav tomten en stor kram! Alla var nöjda och glada.....
Min kulta rakas på väg in..... Vi fick lite julstämning med några minus grader och ett litet täcke av snö.

Julmaten, julölen och paketen bärs in...... Melinda var en riktig liten solstråle hela dan.


Mina underbara prinsessor ute och får en nypa lyft. Tänk om barnen kunde vara så här snälla alla dagar på året. Dom kom med sin pappa på morgonen och sen fick dom öppna några julklappar som dom fått av oss båda. Barnen blir alltid glada när vi kan vara alla tillsammans en stund. Vi åkte vid 14 till mormor. Där hade vi en fridfull jul med god mat, gott sällskap och många paket. Vi lekte charader och Johanna ( lilla syster ) var en hejare på att gissa och fick flest poäng. Jag hade preparerat kroppen med citodon så den höll ett par timmar innan värken var tillbaka. Tumören känns stenhård så jag hoppas den e på väg bort....långt bort!




Juldagen bjöd oxå på lite sol och ett par minus grader. Julia passade på att gå ut en promenad med Mille som anlände till familjen från Afrika igår. Super söt pojk docka med riktiga veck vid tårna och fingrarna. Henry jobbar ju hela dagen pga rea-start så lilla syster kom och åt frukost med oss. Annars är det bara en ta-de-lugnt-dag, Melinda är hos Eve så henne ser man ju inte mycket av. Jag ska försöka mig på att läsa ut "snabba cash"...................



13 kommentarer:

Anonym sa...

Jätte mysigt att ha er här, se glädjen när barnen öppnade sina paket och dig och din fina Henry sittandes hand i hand. Nu kära dotter har vi nåt att se framemot, en liten systerdotter/son som är med nästa julfirandet. Visst blir det en mirakel år 2009, du kommer vinna kampen, visa hela medicinska kåren att det går att få bot mot elaka tengil.
Jag älskar dig och din familj!
GOD JUL & GOTT NYTT ÅR 2009!
ÖNSKAR MAMMA

Anonym sa...

Hoppas att strålningen tar död på "Den jävla idioten!". Skulle gärna ge dig en julklapp innehållande "Ett friskt liv".

Kram till dig.

Anonym sa...

tack kullan muru för en underbar julafton. känns jobbigt att lämna dig ensam på juldags morgonen, men vi får ta igen det efter julen. älskar dig!

Anonym sa...

God fortsättning!Vilka fina kommentarer du fått här ovanför, jag blir rörd, så gulligt.
Hälsningar U

Anonym sa...

God fortsättning!Vilka fina kommentarer du fått här ovanför, jag blir rörd, så gulligt.
Hälsningar U

Anonym sa...

Sabina!! Vilken härlig julafton ni haft! Fick du mitt sms? Smsa när du har tid så ringer jag upp :)
Kram till er alla!!

Anonym sa...

Åh, verkar ha varit en ganska lyckad jul, tumörer till trots, skönt! Man behöver liksom lite uppladdningstid -med eller utan citodon... ;.)

Vill även passa på att tacka för dina kommentarer inne hos mig, betyder så oerhört mycket!

Du är välkommen åter när helst du orkar och vill... ;.)

Varma hälsningar Melissa

En häxa på Vift sa...

Åh, lät som en jättemysig jul! Vi har ju gröna gräsmattor här och utan snö blir det inte nån riktig julkänsla har jag märkt, inte för att det spelar så stor roll för mig men för barnen... men paket och god mat och glatt humör räcker långt.
Ha en jättebäst fortsättning
Kram!!!!

Sabina sa...

Ja du vännen hoppas den är på väg bort, långtlångt bort.
Ser ut som om ni hade en underbar julafton, precis som vi=)
Ha en god fortsättning nu.
Kramkram

Anonym sa...

Håller tummarna för att tumören är på väg bort så du slipper ha så ont!!

Ni ser ut att ha haft samma tomte som vi hade, eller samma kläder i alla fall :) Härligt att julen har varit mysig!!

God fortsättning!

Kram

Anonym sa...

mysiga pics =)

gött med lite vitt på marken

Unknown sa...

Fick ni snö!!! Härligt värre. Vi har massor av snö här i norr. Kolla in min sida så får ni se.

visst är det härligt med barnen på julafton. De sköter sig så bra och man vill bara gosa med dem.

Hoppas tumören åker all världens väg.

Snabba Cash var riktigt bra. Vill läsa nästa del.

Kramisar

Anonym sa...

så vackra bilder på dina älsklingar,
ha en härlig dag,
kram