30 december 2008

TISDAG

Ludvig orkade hålla låda ända till 22.30 trots att........
Julia slocknade på golvet efter en hel dags lek och bus!

Bad lek i badkaret var uppskattat av båda, Ludvig lyckades dessutom tömma 3 schampoo flaskor!!!


Innan badet fick Julia lyckan att få ta av Ludvig blöjan men till hennes besvikelse var det ingen bajs i blöjan.

Se så fint Julia matar lilla Jessie!

Åkte iväg på strålning imorse. Fick komma in ganska fort men sen började problemen igen. Tumören hade denna gång växt på bredden så måtten passade inte. Men denna gång tog de bara 30 min att ändra. Strålningen i sig går ju fort. Nu har jag fått 2 högdoser och de kan tydligen ta upp till 1 månad innan man ser resultat men den borde inte växa i allafall. Nu ska jag börja med cellgifter igen på torsdag. Lyckades äntligen läsa ut Snabba cash och den va bra!
Har varit uttråkad idag, legat i soffan och haft huvudvärk. Henry tog barnen ut på en promenad. Så när syster yster ringde och oxå va uttråkad bjöd Henry över dom på hans goda persiska gryta. Sen blev det spel och kort spel. Roligt för vi fuskade lite haha.......Sen skrattade vi så där som bara vi två systrar kan göra.
Imorn sista dan på detta år......




5 kommentarer:

Malin sa...

Hahah att lilla Julia aldrig kan få byta en riktig bajsblöja! va gullig hon är.
I morgon skålar jag för dig och Ulrika!!! Hoppas att vi får möjligheten att följa er lääänge till!
Massvis med styrketankar till dig och din fina familj.
Kramar från Emils mamma Malin

Anonym sa...

Hej Sabina!
Jag var mycket orolig hur det gick på strålningen imorse. Ringde 2 ggr, men du kanske var trött då.
Blev glad att läsa din blogg och veta att din syster fick lite liv i dig ikväll och upppiggande skratt som bara ni 2 klarar av.
Hoppas vi hörs imorgon!
Kram o sov gott!
Din mor

Anonym sa...

Haha, vill hon byta bajsblöjor är Julia mer än välkommen hit, jag avskyr bajsblöjor :)

Ha en bra dag!!

Kram

Anonym sa...

Hej vännen.

Önskar er alla ett riktigt Gott Nytt År.
Jag hoppas och tror att 2009 kommer bli ett bra år för oss alla.
Många många Kramar till er.

Gbgmamman sa...

Syskon är det finaste man kan ha! Ville bara kika in och önska dig och de dina ett riktigt Gott Nytt År! Hoppas att den hemska tumören minskar och försvinner!! Kramar!