19 augusti 2008

TISDAG

Vilken skön natt med min nya madrass och kudde, äntligen kanske man ska börja få lite bättre sömn!
Idag har varit en riktigt slappdag, det började bra imorse med städning och vikning av den stora klädhögen men sen övergick den i soffan och tvn. Känner mig trött och svag i kroppen så det är nog bra och vila då.....
Orkade med en liten promenad i solen. Sen var det dax för lite spa, G jobbar ju som hudvårdskonsult (tjusigt..)så hon tog med både de ena och de andra som vi fick pröva, jag gjorde fotspa...mys faktor!!!

Tankarna snurrar fortfarande i mitt huvud och jag känner mig orolig inför framtiden, kände imorse en till tumör vilket får mig och undra om den här behandlingen verkligen hjälper??? Samtidigt så säger alla till mig att jag måste vara positiv, vilket jag oxå är för de mesta men ibland kan man ju inte låta bli att undra om det kommer gå vägen???
Nja det kommer ju tiden visa....

Jag har i allafall underbara människor runt om mig som tar hand om mig och ser till att jag hela tiden har annat att tänka på.....TACK!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen

Det var mysigt ikväll!

Vi ses snart igen. Jag tänker på dig.

Kramar

Anonym sa...

Hej min vän!

Tack för igår... Va jättemysigt att vara hos dig o SPA:a.

Tänker på dig idag och hoppas allt går "bra"

Kramar Katja

Anonym sa...

Hej Sabina , Katjas lillasyter Ida här, läser din blogg och blir lite tårögd, du är verkligen helt fantastisk! Väldigt starkt repotage på aftonbladet oxå... Lycka till och ha en underbar semester!! // Ida

Anonym sa...

Hej tjejen! Det var länge sedan man såg dig. Rosa har berättat för mig och gett mig länken hit. Du ska veta att jag tänker på dig jätteofta och beundrar dig verkligen för att du är så stark och orkar kämpa med allt. Du verkar omge dig med goa vänner som jag hoppas stöttar dig till max. Sköt om dig så hörs vi längre fram. Stora kramar från Lena Elverskog

Anonym sa...

Hej Sabina. Jag fick din blog adress från Jenny och har nu varit inne och läst lite. Blir så ledsen när jag tänker på hur tufft du måste ha det och jag vill att du ska veta att även om det var länge sen vi sågs så tänker jag på Dig ofta.

En stor kram från Jenny Björks lillasyster Anna

Anonym sa...

Hej Syrran,
vilket bra repotage det var i Aftonbladet idag onsdag. Jag hoppas innerligt att du nådde fram till några med ditt budskap om att sola med måtta.
Det är en konstig känsla att slå upp Aftonbladet på webben och få se sin egen syrra på första sidan.. men du ser stark ut så fortsätt kämpa på så du besegrar den där skiten snart.

Kramar storasyrran

Anonym sa...

Hej vännen! Du va ju kanon på webben! Du har ju lite vana sen du dansa me mannen min!! Det sorgliga i kråksången (vi som älskar tal sätt) är att du ser sååå mycket bättre ut nu när du inte är så brun!!!! Hoppas på en samm blogg under semestern ihop me storaboksyster,med en massa roliga händelser!!!! vi ses morgon!! Skulle vilja ligga i din sköna säng i natt, nu ska Mille utttt...kram Lotta

Jo sa...

Wow vilket bra reportage Isan hade gjort. Hoppas att du når ut till många där ute!

Tänker på Daniel och Hanna, nu får du se till att den här bloggen får ett annat slut.

Citerar också D, Död åt Tengil!!

Lav ju syster

Jo sa...

Hanne ska det ju stå..

Anonym sa...

Guuud va avis jag blir!

Vilken härlig kväll ni hade då, Malin har allt berättat...
KAn behövas skämmas bort lite, det e en sak som e säker....

Lät lite som min tvättdag där som du börjat med...Vika vika vika, sedan vika lite o glo på tv samtidigt, o sedan bara glo på tv...
Shit vilken tid det tar, o ändå har man jobbat i butik så man borde ju fått koll på det, men det e ju klart, Mixit va ju inte lika stökigt som allas vårt kära MQ...*skrattar*

Fan då...inte en till....jaja, du får se det som så..."The more, the marrier", då finns det fler som kommer DÖÖÖÖÖ nu när behandlingen snart börjar verka.....Den MÅSTE börja verka.....

Vännen, du e den mest positiva människan jag känner, efter allt du går igenom så e det ju välgigt naturligt o tänka så...bara du intalar dig själv att det kommer gå vägen...FÖR SET KOMMER DET....Rätt va det e så kommer den börja bita, när du som minsta anar det...precis som en vanlig cocktail "slår till när du som minst anar det)

Hinner vi ses ngt innan Rhodos?

KRam lovely, thinking of you!!!

Puss Christopher