23 augusti 2008

LÖRDAG

Sover dåligt om nätterna nu trots sköna madrassen, mardrömmarna avlöser varandra och jag vaknar alldeles kallsvettig. Inte så konstigt iofs men jobbigt och tumörerna fortsätter och blöda!

Iallafall är packningen nästan klar och resväskorna överfulla som vanligt, man får gå igenom allt igen och ta bort hälften!
Det var ett svårt val men jag vill ge Melinda all uppmärksamhet, så vi lämnar Julia hemma med mormor. För henne spelar det ju ingen roll om vi åker till sundbybergs simhall eller rhodos.

Nu min gästbloggare;

Sitter hemma och väntar på vår resa till solen tillsammans med Sabina och M. Det ska bli skönt att komma iväg en vecka och ha det bara skönt tillsammans med dem jag älskar mest. Livet har den senste tiden varit väldigt turbulent och ovisst; hur kommer framtiden se ut?
Men jag har bestämt mig att lägga dessa saker bakom mig och fokusera på det som är viktigt just nu, Sabina och familjen. Jag ser fram emot en skön vecka i solen med lata dagar och massor av sol, så att vi tillsammans kan ta oss igenom hösten med förnyade krafter.

Henry,

Sabinas älskling och livskamrat

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen.
Vill önska en trevlig resa till er alla!Låter som resan kan göra er alla gått,hinna prata & umgås utan jobb & skola.Njut av att vara lediga tillsammans! Roligt att du skrev lite Henry, är så glad att du kommit in i min gamla vänns liv.
sov gott, bort med alla mardrömmar!! /Jenny

Anonym sa...

Hej gumman!
Läser det du skriver varje dag och tänker på dig massor.Hoppas du,Henry och Melinda får en skön resa. Intervjun i Aftonbladet var bra och du är så stark som är med.
Stor Kram Linda

Anonym sa...

Måste få ge dej Henry en eloge för att du kan finnas till för sabina till 100% nu!! För mång är ju det självklart förstås att man finns där för den man älskar, men det kan va lättare sagt än gjort.Vi alla vet att vi tjejer o killar kan vilja samma sak men kanske inte alltid få fram budskapet på det sätt som den andra vill.Många glömmer nog att ta hand om den som står närmast en som är sjuk, hoppas du Henry har vänner som även du känner att du kan få lätta på trycket hos...för det är nog jätte viktigt för dej oxå!!! Man ska prata prata prata det finns ingen som kan klara en sån här svår tillvaro som ni nu lever i ensam!!! Den här resan kunde nog inte komma mer lägligt!Vet att ni kommer ha roligt oxå för ni verkar vara ett humoristiskt gäng som åker!! Passa er för över vikt bara för jag kan se framför mej madrasser o rumpkuddar o systemkamror med heffa objektiv mm.. har rest med sabina förut..HAHA då fick hon inte plats med benen för hon vägrade ha sin "äkta" Louis vuitton väska, som för övrigt var fylld med "äkta" JL kläder,incheckad, den hade hon på golvet framför sig!!!Den va för stor för att få plats uppe på hyllan så då förstår du hur stor den var!!Sabina e en underbar res polare man får många roliga skratt!!Sköt om er o Melli o hoppas det blir som ni önskat!! glöm inte blogga,vill ju veta hur ni har det!! många pussar o kramar Lotta