18 augusti 2008

MÅNDAG

Idag har jag träffat en arbetsterapeut som hjälpte mig hitta lite hjälpmedel till mina onda tumörer, det blev en special kudde till rumpan och ryggen samt en mjuk madrass till sängen, hoppas det funkar och känns bättre!
Sen bar det av till kuratorn S för att reda ut lite tankar och funderingar, kändes oerhört skönt efteråt (hon skulle kunna bli en som talar om hur männen tänker hihi)
Hämtade Melli trots att det är pappas v och vi åkte och köpte lite nya skol pennor, mysigt!!

Tyvärr fick boksyster ett dåligt besked vilket påverkar mig oxå, man blir ARG! Som tur är har vi något roligt att se framemot!!

Nu väntar soffan, lite tända ljus, min nya rumpkudde och en hyrd video rulle......

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Sabina!

Tänker massor på dig. Vill ses snart. Fanny vill mysa i din famn.

Stor kram
Marie

Anonym sa...

Låter väldigt mysigt, samma här!

Längtar sååååå till imorgon när vi ska ses, ska bli kul!!!!

Puss o godnatt min underbara Sabina!

Anonym sa...

Hej Sabina! Jonttis har berättat om dig oh även läst bloggen....Faan tycker så jäkla synd om dig får tårar när jag skriver detta.
Jag önskar dej all lycka och så mycket kraft att du får bort dessa onda tumörer..Vi ber för dej!!
Hälsningar Nina Järlström m familj

Anonym sa...

Hej Sötnos!

Gud va skönt att du fick lite hjälpmedel som gör att du kan tänka snäppet mindre på "sakerna" (inte värt o kalla dem vid namn de små vidrigheterna) o göra det som du alltid kunnat göra tidigare lite enklare...

Härligt o höra va "vi" tänkter va...ja du, ibland har man ju börjat fundera över hur folk tänker när du har berättat smådetaljer...
...det ska tamejfan inte va lätt, det e en sak som e säker.....

Hoppas videon va bra, Sex and the cityboxen har du väl kikat färdig på...

Miss you!

Stor kram...

Christopher